GANT

Ik was op visite bij GANT (HQ in Amersfoort). En hoewel ze misschien een wat truttig imago hebben was ik zeer onder de indruk. Bernard Gant came from nothing and is a living proof of the American dream. Een inspirerende ontmoeting met de brandmanager die me een rondleiding door de showroom gaf en een tipje van de sluier oplichtte over de ambities van GANT en wat ze eraan doen om het merk te laden. Een goed voorbeeld is GANT RUGGER… helemaal mijn vibe (ik wil ook op ‘roadtrip‘) en volgens mij voor meer dertigers uit de grote steden een merk dat in de gaten moet worden gehouden. Binnenkort openen ze een Guerilla Store op de Overtoom in Amsterdam.

Geef een reactie

