The Medium is the Message

Een gevestigde uitspraak van de legendarische Canadese Communicatie specialist Marshall McLuhan maar inmiddels ook titel van een boek uit ‘the ridiculous design rules’ serie. The message is the medium bevat 51 regels voor succesvolle reclame; Make the logo bigger, sex sells en o.a. mijn favoriet ‘break the rules’. In de serie zijn meerdere titels verschenen. Ik ken ze niet allemaal maar ‘Never use white on a blackboard’ is ook heel goed, grappig & inspirerend! Ik koop ze trouwens in The American Book Center op het Spui in Amsterdam waar nog veel meer van dit soort geweldige boekjes te koop zijn. Denk bijvoorbeeld aan; What would Google Do, The Tipping Point, Rules of the red rubber ball & natuurlijk Whatever you think think the opposite

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s